söndag 23 april 2017

GÅRDAGEN I BILDER

Ja, det blev en heldag på vift igår.
Jag och Beatrice stack hemifrån redan runt 10 för att "lördagsshoppa" med lilla charmtrollet. Jovisst. Det var ju lördag, och Alexander skulle shoppa lite lördagsgott. 😊
Sen rullade det på av bara farten. Det blev ett stopp hos farfar också. Och Alexander var i sitt esse och rensade, vattnade och gjorde riktigt vårfint vid graven. Och äntligen var det så fint väder att jag faktiskt till och med kunde sitta på bänken och njuta av sol, barn, barnbarn och friden ... som alltid uppstår när jag är på besök hos Affe. 😊

Nej, det stannade inte vid det inte. Dagen fortsatte i lyx med kinamat och mys. Inte för att jag brukar tänka på mat precis, det står ju ofta ungdomarna för. Men det var ändå skönt att slippa stressa hem för att äta. Det blev en heeeeldag bara med att "vara". Och ja, det var en riktigt härlig dag.
Vi var inte hemma igen förrän sent på kvällen. Och då var jag så trött att jag bara stupade i säng. 😊






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar