torsdag 6 april 2017

ÄR INGEFÄRA SÅ BRA

Jodå, jag har kört på mina ingefära shots ett tag nu. Och jag har mått bättre än vad jag gjort på länge.
Förra veckan skulle jag göra en ny kur. Men jag kom aldrig iväg till affären som jag skulle ... så det blev aldrig av. Jag tänkte att jag skulle fixa det när jag kom tillbaka från Stockholm. Inte för att jag har funderat kring det här med förkylningar direkt. Shoten har liksom bara funnit där.
Igår morse vaknade jag på hotellrummet ... av sårig hals och genomförkyld.
Alltså ... är detta en slump? Eller är ingefära såååå bra? Jag vågar då inte chansa fler gånger. Så det första jag gjorde när jag väl kom hem var så klart att fixa en ny kur av min ingefära shots. Och nej, nu vågar jag inte bara låta det utebli. Det är lika bra att köra på det så jag slipper den här eländiga förkylningen.

Nu blir det snart en tur till kontoret. Jag har mycket att ta igen efter två dagars frånvaro.
Jag hoppas ni andra hade en toppenkväll, och att ni får en suveränt bra dag idag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar