onsdag 5 april 2017

MORGON I STOCKHOLM

Har precis dragit i mig en god frukost här på hotellet ... och så klart massor med kaffe. Så nu står jag mig ett bra tag.
Det visade sig bli något stressat i alla fall efter frukosten. Jag brukar annars tycka det är riktigt skönt att få slappa lite till på rummet, när jag väl ätit frukost, innan det är tid för nya sammankomster och möten. Men idag blev det lite fel. För när jag väl var klar med frukosten så kom jag inte in på rummet. Jag trodde först att kortet blivit avmagnetiserat. Men nej, när jag varit i receptionen ett par gånger visade det sig att batteriet i dörren plötsligt lagt av.😊
Så nu måste jag ila om jag skall hinna. 😊

Ni andra får ha en bra dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.
Hörs sen

Ha det bäst och godmorgon ......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar