söndag 2 april 2017

REJÄLT MED MORGONGYMPA

Morgonpromenaden med Bandit innebar en hel del annat också. Det var både lek, bus, spring ... och en massa annat kul som en treåring kan tänkas hitta på.
Vi hann inte mer än ut på gräsmattan förrän Alexander upptäckte att lekplatsen var alldeles där bredvid. Så det blev spring bort till "lekan", medan Bandit gjorde sina behov. Det var bara det att när det väl var tid att gå hem ... nej, då var inte Alexander klar än ... tyckte han. 😃 Så det fick bli en stunds "morgongympa" ... och det innan frukost till och med. 😊



 Och nej, det var ju inte den enda gympan den här morgonen. Vår hiss har stått still ett par dagar. Så det blir upp och ner i trappan ... vareviga gång. Inte det allra lättast alltid.
Och jag har världens sämst kondis, känns det som.

Mitt älskade barnbarn är bara för rolig. Halvvägs upp till sjätte våningen utbrister jag att jag måste vila mig lite. Alexander tog mig på orden ... bokstavligen ... och lade sig ner för att vila. hahaha

Ja, det är sötnosen det. Han får mig alltid att skratta med sina tokigheter och idéer. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar