onsdag 15 april 2015

OPERATIONEN GICK JÄTTEBRA

Jag är så himla glad att allt är över för Alexander och att operationen
var utan komplikationer.
Snacka om att man gick och var nervös när jag inte hörde från varken
Dennis eller Dessi.
Jag vet ju om att en operation kan ta lite tid, att man skall ligga på
uppvaket och allt det där. Men när man går där hemma och inte vet 
något alls, ja då blir man extra nervös och minuterna bara segar sig
fram.
När de väl kom hem från sjukhuset var Alexander jättepigg, smilade
och hade sig. Och han verkade inte alls, på något sätt, irriterad över
den lilla glaskåpan som satt framför hans ena öga. Nej, han babblade
på som vanligt och pekade på plåstret de hade satt där i ansiktet på
honom. hahaha
Det var härligt att se.

Nu skall den här farmodern krypa ner under täcket och försöka sova.
Dagen har kanske inte varit så kämpig, men den har varit lååååång
ändå ... så det skall bli skönt och bara få lägga sig och slappa några
timmar.
Jag hoppas ni haft en bra dag och en lugn och skön kväll. Jag säger
godnatt nu och sov så gott.

Dröm sött.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar