torsdag 16 april 2015

JAG TAPPADE FOKUS

Dagen har inte satt igång än. Och ändå ... trots att klockan inte är
så mycket ... har jag redan lyckats tappa fokus, dra iväg med mina
egna tankar, och varit inne på de olika jobbsajterna och läst om
helt andra saker än det jag skall göra.
Jag kan inte koncentrera mig, och sitter mest och småtjurar för
den otroligt jobbiga uppgiften att söka jobb. :( 

Idag är en av de få dagar då jag faktiskt önskar att jag hade varit
10 år äldre så jag med gott samvete hade kunnat gå i pension. Då 
hade jag sluppit sitta med denna vånda dagar ut och dagar in.
Men som det är nu måste jag söka, söka, söka. Inget sök = inga
pengar. Och vad jag helst av allt vill ... just idag ... är att bara
lägga mig under täcket i sängen och strunta i allt vad jobbsök
är.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar