onsdag 29 april 2015

MORGONRUTIN

Godmorgon alla.
Har ju varit vaken ett tag. Men det är först nu som jag kan sätta mig i lugn
och ro med mitt morgonkaffe ... hos Dessi och Alexander. Nja okej, det kanske
inte är så lugnt när Alexander är i farten. Men mysigt är det i alla fall.
Hann inte med något alls i morse eftersom Dennis var på väg, ville ju inte
låta honom vänta förgäves i bilen. :) :) 

Nu blir det kaffe, morgonbabbel och lite uppvaknande innan jag ger mig
iväg till Hermods för ytterligare ett möte. Puh ...... oh vad jag längtar
tills jag slipper alla dessa "möten" och "måsten" på Hermods och AF.

Ni andra får ha en riktigt bra dag. Var rädda om er och ta vara på 
varandra och den lilla solen som förhoppningsvis skiner på er.

Ha det bäst ... hörs sen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar