lördag 25 april 2015

DET BLEV SENT IGÅR

Det blev så sent igår att jag inte orkade skriva något när jag väl kom
hem från Dennis och Dessi. Det blev raka vägen till sängen och
John Blund. :) :) 

Vi hade i alla fall en härlig kväll, så gott man nu kan ha bland sjukdomar,
förkylningar och feber. Dock var jag ganska slut i huvudet efter en hel
eftermiddag. Eftersom lilleman var så pass dålig blev han något klängig,
ville bli buren och var allmänt gnällig. Jag förstår honom, det är inte lätt
när man mår så dåligt och jag led verkligen med honom. Men det var
ändå ansträngande så jag kan ju tänka mig hur Dessi hade det INNAN
jag dök upp.

Nåja, nu är det en ny dag och vi får hoppas det går åt rätt håll nu när 
Alexander börjat på medicinen. Och givetvis kommer farmor att åka
dit idag igen ... om inget annat så för att stötta och finnas där för
Dessi så hon slipper allt själv en hel dag.

Nu blir det först morgonkaffe innan jag så smått börjar fixa till mig.
Och ni får också ha en strålande morgon. Var rädda om er där ute
och ta vara på denna härliga Lördag. :)
Ha det bäst......

GODMORGON






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar