söndag 19 april 2015

BOKSKOGEN ÄR ... STOOOOR

Jag, Pernilla och Beatrice tog en sväng till bokskogen.
Vädret var kanon så inte ville vi sitta inomhus inte.

Hmmm, de flesta av er vet ju redan hur bra ... NOT ...  mitt lokalsinne är. Och om inte Pernilla visst det innan så vet hon det nu. hihihi

Promenaden började jättebra. Som sagt, vi hade kanonväder. Bandit stortrivdes bland all löv och det var riktigt mysigt att ströva omkring på de olika stigarna.
Det vill säga ... ända tills vi skulle tillbaka till bilen.

Alltså, vi gick ... och gick ... och gick.  Men hur vi än svängde in på stig efter stig så kunde vi inte hitta den rätta parkeringsplatsen och min bil. 😕

Ja, jag säger då det. När Dessi ringde så var jag nästan i upplösningstillstånd. Och när vi väl hittade bilen var jag helt slut och kunde knappt röra benen framåt.

Japp, så kan det gå. DÅ var det inget kul,  NU sitter tjejerna och skrattar åt hela händelsen. 😁😁😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar