tisdag 28 april 2015

JAG RYMDE

Jahapp det var värst. 😀😀
Det var till Dennis och Dessi jag körde i morse.
Allt flöt på bra till en början. Alexander vaknade och var på sitt vanliga solskenshumör ... åt frukost, lekte lite ... och blev plötsligt trött och gnällig.
Dessi kunde inte ta honom, då blev han vrålarg. Det gick bara med mig. Saken var bara att han varken ville sitta i famnen  eller ligga i sängen. Nej, jag skulle gå omkring med honom. Det är ju inte det lättaste, han väger ju en del. hihi

Han bara skrek och skrek och skrek. För att göra en lång historia kort så fick jag gå ut en stund. ☺
Eftersom han brukar somna snabbt när han är ensam med Dessi, och han var verkligen trött, så kändes det som en bra lösning.

Så japp, jag tog mig en promenad till affären istället. Alltid behöver jag handla något. 😀😀😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar