söndag 24 september 2017

KVÄLLENS "ROLIGA"

Idag var vi bjudna på middag hos Dennis och Dessi. Som vanligt var det en mysig stund ... inte minst med barnbarnen. Och när vi sen sitter där och bara myser i soffan frågar plötsligt Dessi varför jag slutat skriva blogg. Och jag blev jätteförvånad och menade på att jag inte har slutat ... jodå, jag skriver nästintill varje dag.
Nu är det ju så att en del av mina läsare plockar inläggen från Facebook, och just dessa brukar också lägga kommentarer lite då och då. Men nej, jag har faktiskt inte fått några kommentarer alls den senaste tiden. Nej, det är inte alls så konstigt. För när Dessi började undersöka mina inlägg ... på MIN telefon, då visade det sig att det var inställt så ingen kunde se vad jag publicerat på Facebook. Ingen ... förutom Pernilla. hahaha
Jag fattar inte hur det har gått till. Jag är ganska dålig på det här med inställningar, så det är inget jag brukar ändra på. Men ja ... telefonen har väl tyckt annorlunda än mig då.😁

Och med detta roliga lilla inslag säger jag godnatt, efter en härlig dag.
Jag hoppas ni andra haft en lika skön dag ... och får en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar