fredag 22 september 2017

FÖR MYCKET

Egentligen skulle det här inlägget upp igår kväll. Men jag var så ledsen att jag inte ens orkade öppna upp datorn.

Igår fick jag höra ... genom båda öronen ... att jag älskade delar av familjen mer än andra. Det kunde inte vara mer fel. Snacka om att få sina öron varma.
Man blir lite ledsen när folk tror sig veta vad jag känner och inte känner ... eller vad jag tycker. Och när jag säger att det inte stämmer, så får jag ändå besked att det jag själv säger inte stämmer. Jag förstår ärligt inte ... hur kan andra berätta för mig MINA känslor?? Märkligt ......

Jag försöker göra så rätt jag bara kan ... hela tiden. Men det räcker ändå inte. Och nu känner jag hur trött jag är. Jag orkar verkligen inte kämpa längre, jag orkar inte försöka förklara mig eller försvara mig längre. Jag vill bara lägga mig ner och få sova och inte bry mig om andras åsikter.


2 kommentarer:

  1. Trots att vi inte träffats utan bara pratat via nätet så vet jag att du älskar alla i din familj lika mycket. Du ställer alltid upp när någon av dom behöver din hjälp. Försök att hålla huvudet högt och slå bort det negativa som sägs till dig för det är bara ren och skär avundsjuka. kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin ... känns skönt att höra. Och det där med att vi inte träffats, det måste vi göra något åt. :)

      Radera