torsdag 21 september 2017

EFTER EN ...

... lång dag på sjukhuset och en orolig natt kan jag ju meddela att jag var supertrött igår kväll. 
Men trots att jag var så trött att jag knappt hängde ihop, hade jag ändå svårt att komma till ro. Mitt minsta barnbarn är hemkommen från sjukhuset. Men ändå var jag lite nojig att de skulle behöva åka in igen, så jag låg och höll min telefon hela natten. hahaha
Vilken syn det måste ha varit ... vaknade på samma sätt som jag somnat ... med telefonen i högsta hugg. 😁
Jag känner mig ändå piggare och gladare, trots för lite sömn. Det är skönt att både Alexander och Zebastian börjat bli lite bättre, och förhoppningsvis är väl alla snart friska igen. 😃

Nu blir det snart en ny och härlig dag på kontoret. Ni andra får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......

... och Pernilla visste preciiiis vad jag var sugen på igår, yummi ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar