torsdag 14 september 2017

FÖRVÅNAT INLÄGG

Jag öppnade upp bloggen nu på morgonen för att lägga ett inlägg och upptäckte till min förvåning att ett ganska märkligt och lite svårläst inlägg publicerats. hihi
Kan ju säga att det är inte jag och mitt barnbarn var inte här igår. Men så kom jag plötsligt på att han satt här i förrgår och lekte lite med datorn. Jag tänkte inte så mycket mer på det just då. Så när jag skulle köra hem Alexander så bara stängde jag luckan och gick. Sen öppnade jag inte upp det förrän i går. När jag sen stängde datorn ordentligt så måste inlägget på något sätt skickats iväg för publicering. hahaha
Ja han lär sig snabbt. Men det är väl så det skall vara ... är man storebror måste man kunna en massa som inte lillebror kan än. 😀

Nu stänger jag i alla fall ner ordentligt igen. Idag lär det inte bli andra inlägg än mina egna. hehe
Ni andra får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Godmorgon ......

... stolt storebror och en nyfiken lillebror 💓 ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar