tisdag 26 september 2017

JAG ÄR DJUPT IMPONERAD ...

... av de som arbetar en heeeel dag ... bara för att sen åka hem, laga mat, äta, gå ut med hunden ... och ändå hinna med lite av kvällen. 😀 Måste ju säga att jag känner mig lyckligt lottad som slipper detta alltför ofta. hahaha
Idag var jag Beatrice "stand in", eftersom hon inte mådde så bra. Jag slutade 17, sen var det ett snabbt stopp till affären, hem, laga mat, käka, ut med hunden. När klockan var 20, slängde jag mig i fåtöljen framför TV'n ... ganska trött, i både huvud och kropp.
En gång i tiden höll jag själv på i samma takt. Och var jag fick krafterna ifrån då ... jag har absolut iiiiingen aning. hihi

Nej, nu får det bli sängen för den här tanten. Jag hoppas ni andra haft en bra dag och fått en lugn och skön kväll. Ha en fortsatt fin kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar