måndag 25 september 2017

TRÖTT

Jag satt i fåtöljen och bokstavligt talat slocknade. Vaknade plötsligt när Pernilla stod i dörröppningen och hojtade.
Jag tycker att jag sover bättre än vad jag gjort på ett bra tag. Men i gengäld vaknar jag ett tag innan klockan ringer på morgonen ... och den ringer redan 05.30.
Sen är jag igång hela långa dagen. Så när jag satte mig framför TV'n tidigare ikväll, var det som om någon stod bakom mig och bara larmade en hammare i huvudet. 😀
Jag sov nog någon timme. Men jag kan garantera att jag somnar lika fort igen när jag väl lagt mig ... jag är fortfarande vråltrött. hehe

Jag hoppas ni andra haft en bra dag, och att kvällen varit lugn och skön. Ni får ha en fortsatt skön kväll, det lilla som återstår.

Godnatt på er ... hörs i morgon. 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar