torsdag 28 september 2017

DET ÄR TORSDAG!!!

Yes, det är faktiskt Torsdag ... IDAG.
Hela dagen igår trodde jag det var Torsdag ... var helt inställd på att bara jobba en dag till den här veckan. Snacka om besvikelse när jag kom på att det bara var Onsdag. hahaha
Jag har kommit in i en riktigt trött period. Det är andra kvällen nu jag sitter och bokstavligen somnar i stolen, mitt under ett TV-program. Det måste ju bero på att det nu har börjat mörkna tidigare på kvällen.

Jodå, jag har sovit djupt och hela natten, och ändå är jag helt seg och trött. Det är bara till att kasta i mig litervis med kaffe, och hoppas på att jag vaknar till innan jag landar på kontoret. 😉

Ni andra får ha en toppendag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar