söndag 31 december 2017

2017 BLIR 2018

Som en gammal klyscha måste jag säga ... VAR tusan tog det här året vägen?
Det har säkert hänt en massa ... både roligt och tråkigt. Men det enda jag har i ett färskt minne är att jag blev farmor för andra gången, och att lilla Milou flyttade hem till oss. Ja, det känns väl som det är bland det viktigaste kanske. 😀

Idag är det sista dagen på 2017. Och jag tänker spendera de sista timmarna med barnbarnen och deras föräldrar. Barnbarnen är en stor och viktig del av mig. Och jag är såååå glad att jag fått den äran att bli deras farmor. Så att få spendera högtidsdagar med de och deras föräldrar betyder mycket för mig.

Det enda jag inte är så värst förtjust i denna högtid är alla dessa raketer, som skjuts upp i tid och otid. De fyrbenta blir rädda, de tvåbenta blir skadade. Och själv är jag något orolig över att få en raket på mig när jag är ute och går. Så den här tanten tänker INTE gå ut ikväll när det smäller som mest. 🙈

Nu hoppas jag ni andra får en toppen fin dag och nyårsafton med nära och kära. Var rädda om er där ute, var försiktiga med raketerna ... och ta det lugnt med mat och dryck. 😃

Gott nytt år på er alla, så hörs vi nästa år ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar