måndag 1 januari 2018

TUR I OTUREN

Godmorgon på er  ...

Kom hem mitt i natten, slog igång datorn ... bara för att upptäcka att jag inte hade något Internet.
Hyresvärden där jag bor bytte leverantör från Comhem till Telia. Innan den sista skulle vi välja leverantör. Vad tror ni hände? Jag kom på sista dagen att jag måste välja. 😁
Jodå, jag har valt. Men för sent, så Comhem hann släckas ner. Ja ja, får väl skylla mig själv ... som typiskt nog skulle vänta till sista dagen.
Men turligt nog ... jag kan plötsligt blogga från telefonen igen. Ja, det är tur i oturen. Jag har inte kunnat mobilblogga på väldigt länge. Men just idag, när jag verkligen behöver det, FUNGERAR det. 😀

Nu får jag se vad man kan hitta på idag då. Ingen dator innebär en massa dötid. Jag minns banne mig inte vad man hittade på med innan datorn kom. haha
Men man fick ju dagarna att gå förr i tiden. Så jag skall nog komma på något nu också. 😂

Ni får ha en bra dag där ute, och var rädda om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar