fredag 5 januari 2018

FÖRSTA VECKAN

Då är min ledighet snart slut. På Måndag börjar jag arbeta igen ... och naturligtvis har jag åkt på förkylning ... så klart på mina lediga dagar. Ja, man får väl hoppas att det är på väg tillbaka när jag sätter av mot kontoret på Måndag.

Det har inte blivit så mycket aktiviteter heller denna vecka. Ute har det mest varit regn, blåst och kyla. Det är ingen hit att vara ute då. Så igår blev det inomhusaktivitet med Alexander, som hjälpte farmor att städa köket. Vet inte om det blev så mycket städ. Efter 10 minuter tyckte Alexander att det blev för varmt och jobbigt, så han gav mig uppdraget att fortsätta och förklarade att han minsann var tvungen att vila sig lite. hahaha
Som vanligt blev det mer än jag räknat med. Så idag får jag väl fortsätta så jag får tillbaka ett kök att vistas i. Och har jag tur lyckas jag även med konststycket att säga farväl till julen för den här gången. Får väl se hur mycket jag orkar med trots virus i kroppen. Det lär väl bli mer vila än jobb, kan jag tänka. 😉

Jag hoppas ni andra haft en bra första vecka 2018. Ha nu en fantastisk Fredag, och var rädda om er där ute.

Godmorgon ......










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar