torsdag 14 december 2017

HÄR IGEN

God morgon på er!

Det blev en ordentlig paus från datorn den här gången. De senaste dagarna har jag i princip bara använt datorn till julklappsinköp.
Dagarna har vari riktigt långa. Jag har tillfälligt lånat ut min bil. Så jag har dragit ut på tiden efter arbetsdagarnas slut innan jag kommit iväg från kontoret. MEN ... fördelen är att jag så smått faktiskt satt mig på bussen igen. Det kan tyckas lite märkligt. Men min dåliga balans för ett tag sedan satte sina spår. Och jag kunde plötsligt inte åka buss längre. Men som sagt, jag satte mig på bussen. Jag är inte redo att åka helt ensam än, jag är livrädd att jag skall tappa balansen på bussen, och det med en massa folk dessutom. Så man kan väl säga att jag "busstränar" just nu. hehe

Nu blir det snabba ryck med att hoppas i kläderna och fixa till mig. Idag åker jag till jobbet lite tidigare ... allt för att slippa sätta mig på bussen, passar på att åka när Teddy skall iväg till jobbet. 😉

Ni får ha en toppendag där ute, och var rädda om er nu denna kalla och regniga dag. 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar