söndag 24 december 2017

GOD JUL

Det är väl knappt man tror det själv ... men det är ju faktiskt jul afton idag ... och inte en snöflinga så långt ögat når. Tiden har gått med en rasande fart.
Trots för lite sömn den senaste tiden, och hektiska dagar, tänker jag försöka få den här dagen att vara så länge som möjligt ... jag som älskar högtidsdagar. 😀

Ja, jag är väl kanske inte som alla andra, för jag har verkligen längtat efter den här dagen.
Nu blir det först julfrukost med alla barn, respektive och barnbarn. Efter det är det bara att se tiden an ... och vänta på tomten, som har lovat att komma och hälsa på ... HOHOHO

Och två som redan går i väntans tider ... enligt farmor då hahaha ... är så klart mina högt älskade barnbarn. 💕



Jag önskar er alla en riktigt härlig jul med nära och kära. Njut nu denna sköna dag ... det är ni alla värda. 😘

Kram på er. 😃



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar