måndag 22 december 2014

RISLYKTAN FIXAD

Yes, jag har fixat en rislykta. Och med tanke på vad raketer 
faktiskt kostar måste jag ju säga att detta är ett mycket 
billigare alternativ, endast 140:- lade jag ut. 
Det finns lite restriktioner, som att t.ex inte skjuta upp 
dessa precis inne i ett bostadsområde eller vid en 
flygplats. 
Jag tycker inte det är något konstigt alls. Egentligen 
gäller samma sak för raketer. Det är bara det är att man 
ofta inte läser det finstilta. Det är bara jag som tvunget 
alltid skall vara så övernoga. hehe 

Eftersom jag nu har Bandit att ta hänsyn till vill jag inte 
ge mig ut 00 på självaste nyårsafton, vill inte lämna 
honom ensam då. Och jag kan också tänka mig att det 
kommer vara smällar från och till hela den dagen. 
Så min tanke är att sticka ut kvällen innan och skjuta 
upp den. 

Jag fick förfrågan var man kunde hitta dessa.
Jag köpte min på "coolstuff", de har både online shopping 
och fysiska affärer. Men annars skulle jag tro att både 
Coop forum och affärer som säljer raketer har de. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar