tisdag 23 december 2014

LILLE JULAFTON

Nu kan Julafton både få komma och gå. hihi 
Detta skall ju vara en riktigt mysig högtid, och 
alla barn älskar väl julen med både tomte, klappar 
och all julstök. 
Dock känns det lite som att jag själv nog börjar bli för 
gammal för all uppståndelse. :) :) :)  Så just nu sitter jag 
i köket hos Dennis och orkar banne mig inte ta mig
hem. hahaha 

All uppståndelse idag har gjort lilla Alexander helt slut 
... och ja, även Beatrice. Så båda slocknade i soffan...helt
utslagna. Dock har jag ingen aning om vad Molly har för 
ursäkt. Men trött, det var även hon. :) :) :) 

Nu loggar iallafalll jag ut för ikväll. Jag hoppas ni alla har 
haft en underbar lille julafton och framförallt ... ni är väl 
redo för morgondagen??  
Ha en fortsatt mysig kväll så hörs vi i morgon igen. 

Godnatt och sov så gott. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar