onsdag 24 december 2014

JULAFTON ÄR SNART SLUT

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är glad att julafton 
mer eller mindre är över. Jag är heeeelt slut efter den här 
dagen. 
Dock har jag haft en fantastisk eftermiddag och kväll. 
Jag fick en hel del fantastiska klappar. Har inte hunnit med
att studera in allt så noga. Men lite av det såklart, och jag 
är helt häpen alltså. Fick ju en sådan där selfie makapär 
som jag så länge trånat efter. Det skall bli himla kul att 
testa lite annorlunda vinklar i fotograferingen med 
mobilen. :) :) :) 
Och jepp, alla vet tydligen att jag är en riktig baylis fantast,
fick flaska nummer två den här julen. Så ni kan ju gissa 
vad jag myser med nu när jag äntligen sitter hemma i 
lugn och ro. 

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni haft en urmysig julafton 
med härligt häng och mycket skratt.
Sov gott alla...sweet dreams. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar