tisdag 16 december 2014

MAGSMÄRTOR DE LUX

Jag satt som bäst och höll på med kvällens sista inlägg igår, 
jag skulle ju ha upp filmtipset, när jag plötsligt kände kraftiga 
smärtor i magen. Det kändes som om någon satt inne i magen 
och brände mig med ett stort eldklot. 
Alltså ... det gjorde så ont att jag inte kunde sitta rakt upp. Det 
enda jag tänkte på var att få komma in i sängen. 

Jag vet inte om det var en släng av maginfluensa för i morse
var allt borta ... och just nu känner jag mig bara lite svag 
och skakig i benen. 
Jag tror nog att jag kan ge mig iväg till jobb sen. Får väl se hur 
det känns när jag fått i mig lite frukost. 
Jag började iallafall dagen med lite C-vitamin. Än så länge har 
magen inte reagerat så det kanske går bra med en macka 
också om en stund. 

Jag hoppas ni andra mår bra och att ni får en kanondag. Ta
hand om och var rädda om er ... tills vi hörs igen. 

GODMORGON 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar