onsdag 31 december 2014

FRÅN 2014 TILL 2015

Det har varit både ett bra och dåligt år för mig ... precis som 
det säkert har varit för de allra flesta. 
Långa perioder har jag känt mig riktigt stressad. Ni vet 
en sådan inre stress som egentligen inte går att förklara. 
Jag tror att tankarna kring Affe har varit en bidragande 
orsak. Men även alla tankar kring min arbetslöshet har 
antagligen hjälpt till att tvista om i mitt huvud. 

Trots den irriterande stressen, känner jag ändå att jag i
det stora hela har mått bra. Min familj har funnits 
vid min sida steg för steg, och det har som alltid varit en 
fröjd att finnas vid deras sida. 

Även om jag skulle vilja ha vissa saker annorlunda, känns 
det ändå bra att gå in i nästa år.
Jag tänker inte avlägga några nyårslöften, kommer troligtvis 
ändå inte att kunna hålla de. hahaha 
Men jag vet att jag kommer att få ett bra år. Jag har mina 
nära och kära runt mig ... och ja, det slår väl det mesta. :) :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar