måndag 15 december 2014

MÖTE MED DET OKÄNDA

Alla vet väl redan om mitt intresse och nyfikenhet på det 
okända?!!
Jag slukar det mesta, och om något händer runt mig brukar
nyfikenheten ta över hand. 

Dessi är övertygad om att det finns fler som omger henne där 
hemma än bara Dennis och Alexander. Och vet ni ... jag tror 
henne. Jag brukar vara ganska mottaglig. Finns det någon som 
är mer mottaglig än mig så är det då Dessi. 
Givetvis vill vi veta vem som ofta hälsar på ... och varför. 
Så nu kontaktade jag ett medium för att se om hon kan hjälpa 
oss. Jag vet, ni tycker säkert jag är lite småtokig. hahaha 

Men nu är det gjort och jag väntar bara på ett telefonsamtal 
från henne. :) :) :) 



2 kommentarer:

  1. Hej. Spännande. Jag är mycket intresserad av mediala saker och känner av ibland. Har varit på en del seanser om du vet vem Jill Pettersson är? Har varit i TV i en serie förnimmelse av mord. Skriv gärna och berätta om det är något som du får säga Ha en trevlig spök-kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ett intressant ämne. Jag kommer absolut att dela med mig om det bli blir något. Jag har ringt och sökt ett medium men inte fått någon kontakt än.
      Det finns så otroligt många medium och jag har bara hört talas om en bråkdel av de. Jill Pettersson har jag inte hört talas om. Hon verkade bra, det lilla jag läste om.
      Ha det bra.

      Radera