fredag 27 oktober 2023


Ibland önskar jag att jag var 20 igen. Inte för att jag precis hade den bästa tiden när jag var 20 haha. Men ju äldre jag blir desto svårare tycker jag att jag har att hantera svårigheter. Ju äldre jag blir desto större blir familjen. Och det blir fler familjemedlemmar som man bryr sig om och oroar sig för. Jag undrar om det bara är jag som känner så.😕 Jag har ju nästan glömt hur det känns att oro mig för mig själv.

Faktum är att jag alltid har tyckt att när jag väl blir äldre, och bara har mig själv att tänka på, så leker livet. Då finns det inget som jag behöver bekymra mig för. Men nej, så var det inte alls. 😏 Är det fler än jag som har tänkt så hihi?

Nu försöker jag tänka på att det inte är lönt för mig att oroa mig. Det finns absolut inget jag kan göra mer än att sitta i min egen lilla bubbla. Jag menar, livet går vidare och saker och ting händer. Inte lönt för mig att tänka några negativa tankar.

Ikväll sitter jag bara och försöker må bättre. Jag har haft sådan hosta  att jag tror att jag snart hostar ut lungorna. Riktigt besvärligt måste jag säga.

Ni andra får ha en riktigt fin Fredag kväll, och ta hand om er där ute.

Kram på er. ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar