torsdag 19 oktober 2023

Nu sätter jag igång igen

 Alltså det här går väl inte an haha. Jag har helt tappat bort det här med bloggandet. Och jag som tycker det är så kul att skriva.


Det här med att blogga tror jag har försvunnit lite hos de flesta. Men jag hade ju inte tänkt sluta förstås. Jag gillar att skriva för mycket. Men det här året har varit så tufft, både med mig själv och runt omkring. Så jag har inte alls kunnat fokusera på att skriva. Så nu ikväll tänkte jag mest bara skriva lite allmänt och se hur det känns att komma igång igen. Kan ju inte lova att det blir så bra kvalité på det jag skriver. Och det här med bilder vet det tusan alltså. Jag får inte bra kvalité, och när jag väl tar bilder så blir det mest bara tramsbilder.😁

Jag minns inte heller hur text och layout såg ut som bäst. Jag vill minnas att jag hade en del som sa att de inte kunde läsa för att texten var för liten. Så jag tänkte nu att jag skulle se om detta blir en bra storlek. Jag vet inte, det känns som att den är lite för stor kanske. Vad tycker ni?

Jag måste lära mig lite på nytt igen känns det som. Det kanske inte är den allra bästa årstiden att sätta igång med nya bilder när man är ute och har kul. Men ni får ha lite tålamod med mig, så kommer säkert bilderna också att bli bättre och bättre.

Antagligen kommer jag inte att skriva lika många inlägg per dag som jag gjorde tidigare. Jag orkar inte hålla igång lika mycket som innan, och bara det är ju ett inlägg som kommer för sig själv sen. Men till en början satsar jag på att åtminstone få iväg ett inlägg per dag. Jag skulle ljuga om jag sa att det kommer att bli varje dag. Det vet jag ju inte med säkerhet. Men det här känns så bra och rätt. Så nog skall jag kunna sitta här några minuter åt gången i alla fall. 😃

Men okej, då är jag igång nu då. Och det är så kul att jag äntligen tagit mig tid att sätta mig ner och skriva ihop lite. 
Då stannar jag här för den här gången. Klockan är ganska mycket. Så jag antar att många av er håller kväll eller är på väg till sängen. Ha en fortsatt fin kväll så hörs vi vidare sen.

Kram på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar