lördag 21 oktober 2023

Ute med lek och bus

God kväll alla i stugorna. Hur har ni det så här i höstmörkret? Nu kommer kylan och mörka kvällar. Det är inget härligt alls måste jag säga. Jag längtar redan tills sommaren nästa år.😀

Dagen började lite si och så. Ända tills småkillarna ringde och ville ha med sig farmor och faster ut på en kall runda. Ja kall var ju bara förnamnet hihi.
Men så tänkte jag att en stund ute kan ju vara ganska skönt för själen det. 😋
Det var bara det att en timme blev en timme till, och ytterligare en timme. Det slutade med att vi var ute fyra hela timmar. Kan ju tala om att den här farmodern frös ordentligt när vi gick hem igen haha.

Jag är inte lika vig och med samma spring i benen som för några år sedan. Men jag lunkade på. Och barnen älskar att vara ute med farmor och faster. Om inget annat så gillar de att åka snålskjuts på rullatorn när de blir trötta i benen.😁
Men hur mycket jag än älskar att umgås med barnen, så måste jag erkänna att det var ganska skönt att komma inomhus till värmen sen hihi.

Ha en fortsatt skön kväll.

Kram på er.❤


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar