tisdag 24 oktober 2023

Barn och barnbarn samlade

 Ja det händer ju inte varje dag att man får förmånen att umgås med barn och alla barnbarn samtidigt. Så den här tanten passade så klart på när tillfälle erbjöds. Jag älskar när jag kan umgås med de alla samtidigt. Det händer ju inte så där varje dag precis.😁

Jag förstår inte att jag har så stora barnbarn. Tänk att mitt äldsta barnbarn redan är 10 år. Och minstingen blir snart 3. Det är inte klokt vad tiden bara rusar iväg. Och själv har jag ju givetvis stannat i ålder.😂

Jag satt här innan ikväll och tänkte tillbaka på när mina egna barn var i den åldern. Jag skall villigt erkänna att jag saknar den tiden ibland. Men samtidigt vill jag inte vara utan tiden med mina barnbarn. Det är en glädje som ingen annan måste jag säga.

Det här är verkligen livets efterrätt.

Nu är jag så trött att jag tänker kasta mig på soffan och titta på TV. Jag orkar inte alls med lika mycket längre som jag gjorde tidigare haha. Så det blir många vilostunder för mig det.😁

Ni får ha en fortsatt fin kväll i stugorna. Ha det bäst, så hörs vi.

Många kramar. ❤














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar