onsdag 25 oktober 2023

Sömnlöst

Ja inatt var det verkligen sömnlöst. Hur jag än bar mig åt så kunde jag inte sova. Och när jag väl slumrade till så var det bara någon halvtimme. Jag kan ju tala om att jag verkligen var trött.
Så när dagen äntligen kom så blev det lite morgonkaffe för att vakna till liv. Och vad tror ni hände sedan? Jo jag slocknade som en sten. Det är ju inte alls bra att vända på dygnet så där. Men det går liksom inte att vara vaken dygnet runt. Då blir det helt fel.😋

Jag har så mycket tankar och funderingar i skallen just nu. Och det kommer alltid när det är tyst runt omkring mig och det är dags att lägga sig att sova. Jag tror att det är därför som jag bara låg och vred och vände på mig inatt.

Vi får väl se, jag hoppas att jag får en bättre natt den här natten. Hur sover ni om nätterna? Jag hoppas era nätter är lite bättre.
Nu får ni ha en fortsatt fin kväll. Ha det bäst, så hörs vi.

Kram på er alla.❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar