fredag 26 april 2019

TANKAR I SOLEN

Tänk att man nu kan sitta ute och fundera på om man skall ta av sig koftan. Sitter här i solen och funderar på livets alla nycker.
Just nu är tankarna på mina två minsta barnbarn ... som inte ens sett dagens ljus än. Pernilla och Teddy var på ultraljud igår. Och när de kom hem fick jag äntligen se bilder igen. Och som de har vuxit där inne i mammas värme. 😃

Man tycker ju att tiden går såååå sakta när man väntar på att Oktober skall komma.  Men faktiskt ... det har gått ganska snabbt ändå sedan jag fick beskedet att jag skulle bli farmor igen.
Jag har svårt att ta in att jag blir tvillingfarmor. Och till jul ... när tomten kommer på besök ... då har jag FYRA barnbarn och få mysa med.😍

Nu skall jag mysa vidare med solen. Man får ju passa på ... medan solen är framme, och man har lunch.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar