fredag 16 augusti 2019

TVÅ ÅR!

Att tiden rusar iväg alltför snabbt ibland, det vet vi ju alla. Men själv brukar jag inte känna av åren så snabbt. Inte förrän någon av mina nära och kära fyller år.
Den här gången är det mitt älskade barnbarn, Zebastian, som nu har hunnit bli två hela år. Alltså, jag förstår inte var tiden har tagit vägen. Det känns som det var igår den lilla spjuvern kom till världen. Och nu är det en egen liten varelse ... med egen personlighet, och en egen vilja. Och en stark vilja ... det har han. 😀
Han är så himla charmig. Så även om han hittar på bus, kan man inte annat än le åt honom. Han gillar verkligen att vara i centrum, och suger åt sig all uppmärksamhet han kan få. 💗

Igår var det tid för två års kalas och öppnande av paket. Det låg ganska många på bordet framför honom. Med lite hjälp så öppnade han paket efter paket. Ända tills han kom till det paket som snabbt blev favoriten. Dennis och Dessi hade köpt en Greta gris bil till honom, med figurer och tillbehör. Och som den Greta gris fantast som Zebastian är, så glömde han totalt bort att han hade ett paket till att öppna. 😀 Han släppte inte bilen ur sikte. Det var helt uppenbart att detta var en högt älskad present. 💗

Jag är övertygad om att Zebastian hade en magisk kväll. Och firandet fortsätter på Söndag, när han bjuder till ordentligt kalas. 😃








2 kommentarer: