söndag 18 augusti 2019

EN STOR DAG

Plötsligt händer här saker i rasande fart.
Det absolut största är att jag, två månader för tidigt, har blivit farmor igen.
Det var ju inte riktigt meningen att de skulle komma än. Teddy och Pernilla åkte in för en extra koll, eftersom Pernilla hade väldigt ont och det tryckte neråt. Och ja, det var ju en himla tur. För tidigt i morse kom två härliga små killar till världen.
Det var inte utan att jag var orolig. De små liven behövde ligga kvar ett tag till ... kändes det som. Men med dagens teknik och allt vad det innebär så mår de alldeles utmärkt ändå, både mor, far och söner mår finfint. 💖

Det spritter i hela kroppen av glädje, och jag längtar tills jag får hålla de i mina armar. Nåja, det lär väl dröja ett tag eftersom de ligger i kuvös. Men den som väntar på något gott ...... 😀
Fast jag kan i alla fall åka dit och kika på de lite. Och det lär jag inte vänta på. hihi

Så nu kan jag med stolthet säga att jag är fyrabarnsfarmor. 💗💗💗💗



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar