torsdag 2 november 2017

VILKEN DAG ...

... jag hade igår. Dagen var hektisk ... mycket att göra, med datasystem som låg nere halva dagen. Ja, igår var det en sådan dag. När dagen var slut kändes det inte som jag fått gjort något alls.
Men den slutade såååå mycket bättre, med middag hos bästa barnbarnen. Det var nog inte förrän jag kom dit som jag började känna mig lugn och avslappnad. Jag mår alltid som bäst när jag får umgås med de små liven. 💗

Idag hoppas jag på att systemen fungerar bättre. Man blir så frustrerad när man inte kommer in och kan göra det som ligger och väntar. Och även om jag alltid har att göra ändå, så blir mycket liggande när man inte har system som är fullt dugliga. Så idag känner jag mig taggad till att hugga tag i det. 😊

Ni andra får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst ... godmorgon ......










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar