lördag 25 november 2017

DEN STORA DAGEN

Idag är dagen då lilla Milou flyttar hem till oss. Jag vet om det där extra jobbet med en liten valp ... kommer fortfarande ihåg hur vi fick springa ut i tid och otid med Bandit. Men det är såååå värt det, och jag längtar otroligt mycket efter vår efterlängtade vita lilla valp. Japp, ikväll är vi en familjemedlem mer. 😀

Igår hade jag, tro´t eller ej, semester. Det var urskönt att slippa ge mig iväg på morgonen. Nu är det dessutom ruskigt kallt ute, så jag tog tacksamt emot en inomhusmorgon. Men inte för att jag satt och bara latade mig hela dagen. Igår var jag iväg på Black Friday shopping. Så nog för att jag fick träna lår- och fotmuskulaturen. Snacka om att mina fötter värkte när vi var klara. MEN ... nu är jag i alla fall nästan helt klar med julklapparna ... det känns grymt bra.

Idag blir det INGEN shopping. Nej, idag skall jag bara njuta av att det är Lördag, av våra två små vovvar, av mina barnbarn. Yes, det blir slapp hela dagen. 😊

Ni andra får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen.
Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar