tisdag 7 november 2017

SOM ATT STÅ PÅ SKATEBOARD

Förmiddagen idag gick i mötets tecken. Administrationen samlades för lite info och genomgång vad som kommer att hända framöver.
Efter mötet skulle alla ge sig iväg för en gemensam lunch. Det var mycket trafik när vi väl kom ut från kontoret. Samtidigt var det en bit att gå, med många gator att passera ... och riktigt mycket folk, speciellt när vi närmade oss restaurangen. Innan jag visste ordet av hade all den här ångesten, som jag försökt tränga undan, kommit upp till ytan ... och min balans, ja den blev helt förstörd. 😞
Som tur är har jag riktigt bra kollegor och en suverän chef, så jag fick allt stöd och hjälp som jag behövde. Men guuuu vad det ändå kändes pinsamt.
Jag blir arg på mig själv för att jag inte har styrkan att hålla mig i balans. Trots läkarbesök, medicineringar, och en stor dos av viljestyrka, lyckades jag ändå inte hålla mig tillräckligt stark.
Kan ju nämna att det snabbt gick över och färden tillbaka till kontoret blev jättebra. Dock blev hela eftermiddagen något tröttsam. Efter en sådan här attack brukar jag bli ganska trött i hela kroppen, och idag var inget undantag. Så jag var verkligen glad när arbetsdagen var slut. Det kändes som jag hade besegrat något viktigt ... bara genom att slutföra dagen och bli klar med det jag tänkt mig. 😊

Nu blir det skönt att landa i sängen. Nu mår jag hur bra som helst, och det skall bli härligt att få sova bort den tunga tröttheten.
Jag hoppas ni andra haft en bra dag, och njutit till fullo. Ha nu en fortsatt bra kväll, och en riktigt god natts sömn. 

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar