fredag 9 november 2018

ETT BRA BESLUT

Känner man mig så vet man att jag inte sjukanmäler mig för en liten bagatell. Men jag måste säga att den här gången var det riktigt bra att jag gjorde det. Jag fick tillfälle att vila upp mig ordentligt. Och ja, jag tror minsann att jag är på väg tillbaka.
Jag håller på med återhämtningen. Och även om jag fortfarande har lite förhöjd feber, så börjar smärtan lägga sig och jag klarar av att vara på benen längre tillfällen. Nu börjar jag även sakna mitt arbete, vilket är ett tecken på min rastlöshet av att behöva ligga till sängs. hihi
Så jag hoppas verkligen att helgens vila blir ett ännu större resultat av att jag kan sätta igång på Måndag.😊

Vad var det nu vi sa om influensa? Nej, det är inget att hänga i julgranen. Där skall bara hänga glädje, skratt och dans. 😀
Ja, det var ett bra beslut att sjukanmäla mig för chansen att faktiskt vara frisk till den stora högtidsdagen. 😃

Usch och tvi

Det här är glädje


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar