lördag 13 oktober 2018

EN HÄRLIG KVÄLL

De gånger jag känner mig nere ... kanske t.o.m är lite ledsen ... svamlar jag en hel del, lite osammanhängande tycker säkert en del.
Ja, jag blev full i skratt när jag satt och läste mitt senaste inlägg. Inte för att det inte stämde, jag skrev ju vad jag kände. Men det blev nästan som två inlägg i ett. Jag vet inte hur jag fick ihop det. Fingrarna bara knackade på tangentbordet, och plötsligt fanns det en svamlande text hihi.

Dock mådde jag så mycket bättre när Alexander senare ringde upp och ville att farmor skulle komma på besök.
Så fick det bli. Efter maten tog jag, Beatrice och bilen en tur till Dennis och Dessi ... bara för att mötas av två solstrålar till barnbarn. Snacka om att jag mår braaaa i deras sällskap. 😀 Och även om det inte är så långa stunder man kan umgås med de små liven, eftersom de blir trötta och behöver komma i säng i någorlunda tid, så hjälper det till att få mig på så gott humör. Ja, jag mår så bäst just nu.

Nu blir det kaffe och lite mys framför datorn, innan jag kilar in och kramar kudden. Jag hoppas ni andra haft en bra Lördag och får en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar