onsdag 6 november 2019

DÅLIG REPRIS

Jag har kommit in i något som bara kan kallas för en dålig repris. Ligger i sängen och försöker allt vad jag kan till att somna. Har inte någon större framgång kan jag säga. Jag bara vrider och vänder mig ... och tycker det är mest pina.
Det är ganska länge sedan jag kände något så här. Jag som håller igång ... och sen stupar i säng. Och mina snurrande tankar och funderingar över livets många törnar ... de bara växer och växer. Som sagt, det är ganska många år sedan jag gick igenom det sist. Och då minns jag att jag fram på småtimmarna äntligen fick någon timmes sömn  ... bara för att börja om på nytt igen nästa kväll.
Jag får ju hoppas på att denna dåliga repris inte håller i sig. Då vet jag inte vad jag gör. Kan ju inte gå ut och slå någon på käften. Även om det kanske skulle behövas. hihihi 

Jaha, vad hittar man på en sådan här natt då? Undrar om jag blir trött om jag sätter igång med lite städning. Det är ju så tråkigt att man slocknar av bara farten.

Jag hoppas i alla fall att ni andra lyckats med konststycket att få en god natts sömn, och vaknar utvilade i morgon bitti.

Sov gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar