torsdag 7 augusti 2014

SISTA DAGEN

Idag siktar vi in oss på Radix.
Nu när jag inte springer där var och varannan dag kan jag tycka att
det är ganska skönt att komma dit, söka lite jobb, vara social och småbabbla
lite med de jag lärt känna.
Men trots det vill jag gå vidare ... vilket jag lär göra nu ... för idag blir det 
absolut sista gången på Radix, sen tar AF över igen. :) 

Så idag blir det åtminstone ETT avslut. 
Jag har lärt mig en hel del på Radix. Framförallt har jag fått ett mycket bättre
förhållningssätt till mig själv som arbetslös. Både mina CV'n och
personliga brev har blivit så mycket bättre sen jag började där. Så ja, jag
är tacksam över tiden jag fått hos Radix ... och naturligtvis över personalen
som hjälpt mig i massor. :) :) 

Visst är det så att jag fortfarande sitter i den båten där jag inte har en fast
anställning. Men jag är ändå glad, det är inte jag själv som satt mig i den här
situationen ... och jag går som sagt rakryggade till Radix idag ... och vet att
jag gör mitt allra bästa för att faktiskt få en tillsvidareanställning. :) :) 

Nu blir det morgonkaffe i massor så jag vaknar till liv.
Jag hoppas ni också får en fantastisk dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar