måndag 11 augusti 2014

FINAL DESTINATION 2

Har man sett Final destination och faktiskt gillat det man sett är jag ganska övertygad om att man verkligen gillar den här filmen.
Själv kan jag vara ganska seg när det gäller filmtittande och inte förrän nu har jag sett Final destination 2, som utkom 2003. Ettan har jag inte sett ... ännu. Men lovar, tvåan var så bra att jag bara måste kika in övriga filmer också.

Men tillsvidare måste jag så klart tipsa om den här filmen, Final destination 2, som är kategoriserad som en skräckfilm. Själv vill jag nog mer ha det till en thriller.
Men oavsett ... filmen är riktigt bra. Har ni inte sett den? DO IT.

Filmen handlar om en tjej som i en synvilla får syn på en seriekrock. Tack vare synen överlever hon ... och flera med henne. Och i och med detta har hon lurat "döden", vilket inte är så bra. Dessa personer skall dö ... oavsett.

Jag skall helt klart se de andra Final destination-filmerna också, hoppas på att de är lika bra. Men så länge ... här har ni Final destination 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar