onsdag 13 augusti 2014

SPRUCKEN TAND

När jag satt hos frissan idag blev jag bjuden på en karamell. När jag satt där i godan ro och smaskade på den där karamellen hördes ett konstigt krasande ljud från munnen ... kände efter lite försiktigt med tungan ... jag hade BITIT av en tand. Blä ...
Det var bara att kasta sig på telefonen och ringa upp tandläkaren innan de hann stänga, så nu har jag fått en tid redan i morgon.
Tur i oturen att jag fick en tid så tidigt så jag slipper gå med en sprucken tand. Men det är ju så typiskt. Det är inte mer än ett par veckor sedan jag betalade förra tandläkarräkningen. Trodde ju att jag skulle slippa åtminstone EN månad. Usch ......

Men jag får trösta mig med att jag går till tandläkaren med nygjort hår i alla fall. :) :) För som alltid när jag går till frissan är jag helnöjd när jag går därifrån. :) 

Nu blir det lite kvällskaffe till någon svensk historia på TV4 film. Det blir säkert jättebra. Jag hoppas ni får en fortsatt härlig kväll och natt.
Sov gott alla glada. :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar