torsdag 14 augusti 2014

FÖR TIDIGT

Trodde ju att jag skulle ha morgonkaffe och datamys, som jag alltid har på morgonen, när jatg steg upp i morse. Istället upptäckte jag, efter att jag laddat kaffekannan och tryckt på knappen, att klockan inte var mer än 3 ... i morse alltså. :) Så jag slocknade gladeligen om igen. :) 

Och nu när det ÄR morgon och jag sitter med mitt kaffe är jag otroligt glad att jag skall till tandläkaren. Tror jag legat nästan hela natten och känt av den spruckna tanden. Tvi ...
Men nu blir det som sagt först morgonkaffe och sortering bland morgontankarna. Får se hur mycket jag hinner med innan det är dags att sticka hemifrån strax efter 8.

Jag hoppas i alla fall att ni får en bra dag. Solen skiner fortfarande tidigt på morgonen så passa på att njuta av det sista ... och ta hand om er.
Ha det bra så hörs vi snart igen.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar