måndag 11 augusti 2014

VÄRRE SAKER

Har försökt lite sådär från och till i ett par veckor nu att få mitt SIMS att fungera. Det har varit allt annat än lätt. Och när jag till slut lyckades installera en skiva ... som visade sig vara en något fel skiva, ja då ville inte programmet öppna sig. :(
Som sagt, jag har slitit mitt hår ett par veckor, som om det inte skulle finnas värre saker. hahaha
Ikväll fick jag tummarna loss att faktiskt be Teddy om hjälp. Så nu har han också suttit och slitit sitt hår. Japp, tyckte väl att hans hår blev kortare och kortare. :) :) :)

Är det någon jag litar på när det gäller min dator, program och vad det innebär så är det Teddy. Så vi får väl se ... någon gång ikväll blir det nog LITE SIMS i alla fall, innan jag bäddar ner mig för kvällen. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar