torsdag 14 augusti 2014

NATTHÄLSNING

Ja, ikväll blir det en riktigt sen uppdatering här.
Förstår inte varför jag blir sittande var jag än befinner mig. Skulle köra Pernilla hem till sina föräldrar tidigare ikväll för att hämta något, blev sittande och bara babblade och babblade. Tiden bara rusade iväg och innan jag visste ordet av så var klockan nästan 22. 
Japp, så är det när man har kul ... man glömmer helt enkelt tid och rum. :) :) 

Nåja, nu är det i alla fall hög tid att jag fixar till mig för kvällen. 
Vi har precis ätit lite nattmat innan sängen kallar. Nej det här håller ju inte. Men nu när vi både kommer igång med jobb och skola måste vi verkligen se till att äta i normal tid framöver. Men vad kan jag säga? Det är så när man sitter och har det trevligt ... och inte kommer sig för att ta sig hem. hehe

Men nu säger jag i alla fall godnatt. I morgon är det som sagt en ny dag ... och en riktigt bra sådan. Det är första dagen på PJ-foto. :)
Jag hoppas att ni haft en bra kväll och att ni får en riktigt god natts sömn.

Godnatt och sov så gott

... kvällens middag nuggets, ris och currysås. Kockar: Beatrice och Pernilla. Och det var såååå gott :) :) ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar