tisdag 12 augusti 2014

IGÅR KVÄLL VAR ...

... det någon som tog ett stort stekjärn och slog till med all sin kraft på huvudet ... kändes det som. Kan ju säga att det var en himla tur att jag faktiskt hade hunnit göra vid mig för natten, för plötsligt var det morgon. hehe
Och inte vilken morgon som helst heller. Jag vaknade av telefonen strax efter 5. Det var bara Dennis som skulle påpeka att det ... åskade. :( Guuud vad glad jag blev ... NOT.

Nåja nu är jag vaken i alla fall och får väl slänga i mig lite morgonkaffe så jag vaknar till liv.
Idag är det inget jobb och tur är det. Igår var jag ju inte bra i magen och jag känner att jag fortfarande är lite bubblig. Jag tar det säkra före det osäkra och tar en dag till i lugn och ro.

Jag hoppas ni får en bra dag, åska eller inte. Ta det  med ro och var rädda om er, så hörs vi igen när jag vaknat till liv ordentligt. :)

GODMORGON

... gårdagens middag, shepherd paj ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar