tisdag 12 augusti 2014

MIN KVÄLL

Dennis och Dessi skulle en sväng till Ikea. Alltså, sådant säger man inte till mig utan att jag också vill dit. hahaha
Så ikväll blev det en tur med lilla familjen ... jippi. :) 

Och så klart ... inte kan man gå omkring på Ikea utan en liten tripp till restaurangen samtidigt. :) :) :) 
Och eftersom jag och Beatrice käkade middag där så blir det bara lite mys med kaffe här hemma nu ikväll.

Men nu säger jag i alla fall godnatt till alla söta.
Jag hoppas ni haft en riktigt bra Tisdag och att kvällen varit härlig.

Sov gott mina vänner. Ha nu en riktigt god natts sömn med många glada drömmar. :) :) 

... det VAR inte bara jag och Alexander. Även hans föräldrar fick följa med, men det finaste är väl alltid det som hamnar på bild. ELLER?? hehe ... 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar